duminică, 27 decembrie 2009

Cred in Mos Craciun!


Da domne'.. eu cred in moshu! Chiar daca nu a venit anul asta la mine eu inca cred in el. Sunt sigura ca a ratacit adresa sau a avut o indigestie cv. Pai.. normal.. nu e usor sa faci pe Mosu.. atata lapte si biscuiti..
L-am vazut acum putin timp pe antena 1, in "mos craciun cu muschi" .. Daa.. acolo arata ffoooaartee bine.. a fost la sala anul asta si uite rezultatele.. P.S. v-am lasat si voua o poza sa vedeti ce bine se tine omu'.
Si-a lasat barba acasa.. nu-i nimic.. il recunoastem si fara barba.. nu-i asa?



Sa continuam! Daca ma gandesc bine.. nici anu trecut nu a venit. hmm.. nici acum 2 ani.. si nici acu' 3 ani!! HEY! Mosu asta are mereu indigestie. Cred ca o sa ii scriu o scrisoare. O sa il acuz de lene! Da! Asta o sa fac.
BRB!

Un comentariu:

  1. Heeey. Hmmmm...cum sa nu vina mosul? Poate a venit si u nu stii...poate a venit si nu ti'a lasat nimic:)) glumesc,desigur.
    Pe antena1 l'am vazut si eu. si daaaa....moshul este mai nou un luptator de wrestling foaaaarte ''strong''....trebuie sa recunosc:) Parca moshulica asta intinereste cat vezi cu ochii. he'he'he....sau mai bine zis: ho'ho'ho:) Sarbatori fericite:)

    RăspundețiȘtergere