marți, 29 decembrie 2009

Prietena mea cea mai buna!


Chiar m-am chinuit aseara sa aflu de ce Alex nu vrea sa fie prietena mea cea mai buna. Defapt el mi-a spus ceva.. dar eu in momentul acela eram cu gandul la altceva. La prajiturile din camara, la dulciurile din pom, la tortul din frigider, la .... altceva. Ops! Oare m-a auzit? :-?.. nu cred.. el nu prea intra pe mes/net.
Hm.. imi amintesc ceva din conversatia de aseara! A spus ca nu vrea sa fie cel mai bun prieten al cuiva pentru ca ... si aici m-am pierdut..
Stiu!! O sa il intreb si azi! O sa devin un mic stres! Din pacate (pt. Alex) sunt o fire incapatanata si nu ma las asa usor. O sa devina prietena mea cea mai buna orice ar fi! DA!
P.S. Textul de mai sus este un pamflet.. si va rugam sa il tratati ca atare :D

V-am lasat o melodie tare faina azi.. daca nu aveti ce face, va invit s-o ascultati



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu